Oldalunk cookie-kat használ, amelyek segítségével magasabb színvonalú vásárlói élményt tudunk nyújtani látogatóink részére. Az oldal böngészésével beleegyezik a cookie-k használatába. További információt az Adatvédelmi nyilatkozatunkban talál.

Elfogadom

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve: magyar.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: SOMVARY-GYÓGYNET Kft.
  • Székhely: 4031 Debrecen Derék u 217
  • Telephely: 4031 Debrecen Derék u 217
  • Adószám: 23398221-2-09
  • Bankszámla szám: 10918001-00000094-16860008
  • Cégjegyzékszám: 09-09-021264
  • Telefonszám: 30-595-63-83
  • Email cím: info @ somvary.hu
  • Kibocsátó cégbíróság: Hajdu – Bihar  Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
  • Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-75000/2014.
  • A szerződés nyelve: magyar
  • A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
  • A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
  • A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
  • A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

A somvary.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:

  • bio élelmiszerek
  • gluténmentes élelmiszerek
  • paleolit élelmiszerek
  • élelmiszerek
  • táplálékkiegészítők
  • kozmetikumok

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékek adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valóságostól, céljuk az illusztráció. A Somváry-Gyógynet Kft. nem vállal felelősséget a termékismertetők, képek és egyéb, a termékkel kapcsolatos információk tartalmáért illetve annak változásaiért, ha ezek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történtek, különös, de nem kizárólagos tekintettel az előzetes bejelentés nélküli változtatásokra.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhoz kézbesítés MPL által, postán maradó). Áruházunkban jelenleg csak utánvéttel történő fizetésre van lehetőség.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A szállítási költségen felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24-48 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Törlés” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja  az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek

Áruházunkban jelenleg csak utánvéttel történő fizetésre van lehetőség, a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének/a PostaPont munkatársának.

Szállítás/szállítási módok

A küldemények kézbesítését a Magyar Posta Zrt logisztikai üzletága (MPL) végzi. 

Szállítási módok:

Házhozszállítás futárszolgálattal: A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik. Célszerű olyan kézbesítési címet megadni, ahol a fenti időpontban megoldható a csomag átvétele. Az MPL két alkalommal kísérli meg a csomagot kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL értesítőt hagy a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről. Ha a címzett telefonszáma ismert, akkor az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését, ha ez is sikertelen, akkor értesítőt hagy, amelyen feltünteti azt a postahelyet ahol a küldemény még 5 napig megőrzésre kerül, és ezen időtartam alatt a Megrendelő a csomagot átveheti.

Postán maradó és PostaPonti kézbesítés: A postán maradó illetve a PostaPonti csomagátvétel választásával az ország legkiterjedtebb hálózata áll az Ön rendelkezésére. Csomagját a több mint 2550 posta vagy a 125 MOL kút egyikén veheti át.

Az Önnek leginkább megfelelő átvételi hely kiválasztásához először a legördülő listából ki kell választania a várost, majd azt a postahivatalt/ MOL töltőállomást ahol a csomagját át szeretné venni. Küldeményét a kiszállítást követő 5 munkanapon belül a választott postahivatal/PostaPont nyitvatartási idejében bármikor átveheti. MOL PostaPontokon bankkártyával történő fizetés is lehetséges.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kiszállítási idő

A rendeléseket cégünk 1-5 munkanapon belül tudja teljesíteni.

Kivételt képeznek:

  • a tornaeszközök, melyek várható szállítási idejéről a megrendelést követően e-mailban tájékoztatjuk a vásárlót
  • az egyedileg, kézzel készített termékeket is tartalmazó ajándékcsomagok, melyeknél a rendelések mennyiségétől függően szükségessé válhat a kézi készítésű termék újbóli elkészítése, mely néhány nappal megnövelheti a szállítási határidőt. Ilyen esetben is e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót a várható szállítási határidőről.

Szállítási díjak

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül (max. 40 kg-ig) Magyarország egész területén:

Házhozszállítás futárszolgálattal: 990 Ft

MPL PostaPonti kézbesítés: 880 Ft

Postán maradó: 790 Ft

A 40 kg súlyt meghaladó csomagok esetén a rendelés feladását követően egyedi árajánlatot adunk.

A feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Kivételt képeznek a fenti szállítási díjak alól a kisértékű, de súlyos termékek.
Ilyen termékek:

  • sók,
  • tejhelyettesítők,
  • reformélelmiszerek kategóriában található lisztek

A gluténmentes lisztekre nem vonatkozik a súlykorlátozás, nem tartoznak a kivételek közé!

Amennyiben rendelése csak a fentebb említett termékek valamelyikét  (csak sót, csak tejhelyettesítőt vagy csak reformlisztet, illetve ezek kombinációját) tartalmazza és így rendelésének összsúlya átlépi a 25 kg-t, de nem haladja meg a 40 kg-t, vagy ha a csomag összsúlyából több mint 25 kg-t ezek a termékek képeznek, akkor a szállítási költség:  

Házhozszállítás futárszolgálattal: 1500 Ft

MPL PostaPonti kézbesítés: 1490 Ft

Postán maradó: 1390 Ft

A 40 kg-t meghaladó rendelésekre ebben az esetben is a rendelés feladását követően egyedi árajánlatot adunk.

Az alapesettől eltérő szállítási költségek korrigálása minden esetben előzetes értesítés után, utólag történik.

A számlát a csomagban küldjük. A csomagot a futár jelenlétében, kézbesítéskor kell megvizsgálni, és az esetleges sérüléseit jegyzőkönyvezni. Utólagos, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Részben történő teljesítésre kizárólag a vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az egyeztetés elsődleges formája a telefonos egyeztetés, de szükség szerint erre on-line vagy egyéb módon is sor kerülhet. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A webáruzban találhatók olyan termékek is melyek esetében a vásárló higiéniai vagy egészségügyi okból kifolyólag a termék felbontása után nem élhet elállási jogával. Ezért ezen termékeket (étrend-kiegészítő, kozmetikum) esetében csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában élhet a vásárló az elállási jogával.

Elállási/Felmondási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza.  A rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

  • Somváry-Gyógynet Kft 4031 Debrecen Derék u 217 ½
  • info@somvary.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is : elállási nyilatkozat-minta

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha Ön eláll ettől a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az  Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az  Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a  fuvarozási költséget is (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik.  Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az Ön által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.  A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli.  Ön kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

A 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 29. §-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén: 

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az  átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

Kellékszavatosság és a termékszavatosság

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Somváry-Gyógynet Kft hibás teljesítése esetén a  vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a  Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az  ezek közül az  Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a  vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a  kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a  vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a  szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az  áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a  hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a  hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a  figyelmét, hogy a  szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a  terméket, illetve a  szolgáltatást a  Somváry-Gyógynet Kft vállalkozás nyújtotta. A  teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az  1.  pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az  nem felel meg a  forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a  termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az  ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  •  a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  •  a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  •  a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a  kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a  gyártóval szemben érvényesítheti.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor!

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel velünk a megadott elérhetőségek egyikén a kapcsolatot. Ha a csomagon külsérelmi nyom látható, akkor a csomagot ne vegye át, hanem vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral vagy a PostaPont dolgozójával. A megrendelt termék újbóli kiszállításával kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot.

Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

  • Rendelési szám
  • Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

Hiányzik termék a csomagból - Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.

A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan.

Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a somvary.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a somvary.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A somvary.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a somvary.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Somváry-Gyógynet Kft a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.

A Somváry-Gyógynet Kft jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a Somváry-Gyógynet Kft köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét az alábbi elérhetőségek egyikén jelezheti:
Telefon: 06-30-5956383
E-mail: info@somvary.hu

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Somváry-Gyógynet Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A vásárlási feltételek elektronikus változatát letöltheti innen:

Vásárlási feltételek pdf.

 

Életmód

Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?